Přihlásit

Výuka

Katedra marketingu a obchodu zajišťuje výuku v prezenční a kombinované formě v rámci bakalářského, magisterského i doktorského studia Ekonomické fakulty a podílí se na výuce na dalších fakultách TU v Liberci. Zajišťuje výuku v anglickém jazyce pro studenty programu ERASMUS Plus a samoplátce studující v anglickém jazyce.

 

Katedra marketingu a obchodu garantuje studijní programy:

  • Bakalářské studijní programy:
  • MEZINÁRODNÍ EKONOMICKÉ VZTAHY specializace Mezinárodní obchod
  • MEZINÁRODNÍ EKONOMICKÉ VZTAHY specializace Cestovní ruch

Katedra marketingu a obchodu realizuje výuku ve studijních programech:

  • Bakalářské studijní programy:
  • PODNIKOVÁ EKONOMIKA specializace Management výroby firem
    PODNIKOVÁ EKONOMIKA specializace Management služeb
  • Navazující studijní programy:
  • PODNIKOVÁ EKONOMIKA specializace Management podnikových procesů
  • PODNIKOVÁ EKONOMIKA specializace Marketing a mezinárodní obchod

V uvedených studijních programech katedra zajišťuje vedení závěrečných studentských prací zaměřených na praktické řešení vybrané problematiky a zprostředkovává odborné praxe studentů. V této oblasti úzce spolupracuje s různými podniky a organizacemi a pravidelně organizuje přednášky odborníků z praxe.

V rámci doktorského studia katedra marketingu a obchodu zajišťuje výuku těchto předmětů:

  • Vybrané statě z marketingu
  • Marketing a řízení vztahů se zákazníky
  • Internacionalizační teorie obchodních strategií a procesů

Katedra se snaží studentům co nejvíce přiblížit problematiku marketingu a mezinárodního obchodu z pohledu praxe. Zapojuje studenty do výzkumných aktivit katedry a motivuje je k účasti a reprezentaci Ekonomické fakulty TUL v různých celostátních soutěžích.

Úspěchy studentů pod vedením katedry marketingu a obchodu

 Ing. Alexandra Mizerová – Cena děkana za nejlepší diplomovou práci (2016)

1. místo: Petr Lukavec. Marketing ve sportu. Celostátní soutěž Top student 2015, Provozně ekonomická fakulta v Brně. (2015)

1. místo: Denisa Bohuslová, Klára Blažková, Kateřina Švejdová. Strategie vstupu firmy Kitl GmbH na německý trh. Cena Euroregionu NISA, kategorie Mladí vědci. (2013)

2. místo: Benny Kobosil. Založení fiktivního podniku „AdManum“. Soutěž ve studentské vědecké a odborné činnosti. (2015)

2. místo: Bc. Renata Čuhlová. Migrační opatření pro vysoce kvalifikované cizince: Případ České republiky a Německa. (2014)

3. místo: Bc. Kateřina Hajková, Bc. Ivana Teplá. Zaměstnanost absolventů VŠ. Soutěž ve studentské vědecké a odborné činnosti. (2014)

3. místo: Jana Remešová. Marketing služeb. Celostátní soutěž Top student 2013, Provozně ekonomická fakulta v Brně. (2013)

 

Hlavní partneři
  • Liberec
  • ŠKODA AUTO
  • CSOB
  • Krajský úřad Liberec
  • Preciosa, a. s.
  • Praktik Group
  • Komerční banka, a. s.
  • Magna
  • kooperativa
  • Broker Consulting
  • JABLOTRON
  • PWC
Partneři
  • Miton
  • FESTOOL
  • ČSJ
  • Lasvit s. r. o.
  • ČSÚ
  • VUTS
  • DB Schenker
  • BPR
  • PIVOVAR ROHOZEC
  • CRYTUR
  • SUNDISK
  • LIPO.INK
  • knorr