Katedra marketingu a obchodu zajišťuje výuku v prezenční a kombinované formě v rámci bakalářského, magisterského i doktorského studia Ekonomické fakulty a podílí se na výuce na dalších fakultách TU v Liberci. Zajišťuje výuku v anglickém jazyce pro studenty programu ERASMUS Plus a samoplátce studující v anglickém jazyce.
Katedra marketingu a obchodu garantuje studijní programy: |
Katedra marketingu a obchodu realizuje výuku ve studijních programech:
V uvedených studijních programech katedra zajišťuje vedení závěrečných studentských prací zaměřených na praktické řešení vybrané problematiky a zprostředkovává odborné praxe studentů. V této oblasti úzce spolupracuje s různými podniky a organizacemi a pravidelně organizuje přednášky odborníků z praxe.
V rámci doktorského studia katedra marketingu a obchodu zajišťuje výuku těchto předmětů: |
Katedra se snaží studentům co nejvíce přiblížit problematiku marketingu a mezinárodního obchodu z pohledu praxe. Zapojuje studenty do výzkumných aktivit katedry a motivuje je k účasti a reprezentaci Ekonomické fakulty TUL v různých celostátních soutěžích.
Úspěchy studentů pod vedením katedry marketingu a obchodu |
Ing. Alexandra Mizerová – Cena děkana za nejlepší diplomovou práci (2016)
1. místo: Petr Lukavec. Marketing ve sportu. Celostátní soutěž Top student 2015, Provozně ekonomická fakulta v Brně. (2015)
1. místo: Denisa Bohuslová, Klára Blažková, Kateřina Švejdová. Strategie vstupu firmy Kitl GmbH na německý trh. Cena Euroregionu NISA, kategorie Mladí vědci. (2013)
2. místo: Benny Kobosil. Založení fiktivního podniku „AdManum“. Soutěž ve studentské vědecké a odborné činnosti. (2015)
2. místo: Bc. Renata Čuhlová. Migrační opatření pro vysoce kvalifikované cizince: Případ České republiky a Německa. (2014)
3. místo: Bc. Kateřina Hajková, Bc. Ivana Teplá. Zaměstnanost absolventů VŠ. Soutěž ve studentské vědecké a odborné činnosti. (2014)
3. místo: Jana Remešová. Marketing služeb. Celostátní soutěž Top student 2013, Provozně ekonomická fakulta v Brně. (2013)